Veelgestelde vragen van Travelin over Bestellingen en betaling, Wijzigingen of annulering, Verzending, Retourneren of ruilen, Gebreken, Contact

Bestellingen en betaling

1

Hoe kan ik bestellen?

Klik op het gewenste model. Kies de kleur en maat en klik vervolgens op de knop "toevoegen aan winkelwagen". Zodra alle artikelen in de winkelwagen zijn geplaatst, klik je op ‘doorgaan naar afrekenen’. Vul alle velden in, zodat wij je gegevens hebben om de bestelling te kunnen versturen.

2

Wat zijn de verzendkosten?

Wij vergoeden de verzendkosten voor je!

3

Waar voer ik een kortingscode in?

Nadat je het artikel aan de winkelwagen hebt toegevoegd, klik je op 'winkelwagen bekijken en bewerken'. Vul de code rechts in het overzicht in, onder 'kortingscode invoeren'. Klik op 'korting toepassen' en de korting wordt toegepast. Kortingscodes kunnen niet worden gebruikt op reeds afgeprijsde artikelen.

4

Wat is mijn maat?

Wij raden je aan je normale maat te bestellen, tenzij anders aangegeven in de productbeschrijving. Mocht een model groter of kleiner uitvallen dan gebruikelijk, dan proberen wij dit te vermelden. Iedere voet is anders, dus mochten de schoenen toch niet goed passen, dan kun je deze uiteraard kosteloos retourneren en de juiste maat opnieuw bestellen.

5

Hoe kan ik betalen?

Je kunt betalen met iDeal, creditcard (Carte Bancaire/Bleue, MasterCard, VISA), PayPal of Sofort.

Wijzigingen of annulering

1

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Wij beginnen onmiddellijk met het verwerken van uw bestelling, waardoor wijzigingen of annuleringen helaas niet meer mogelijk zijn.

Verzenden

1

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wanneer je op een werkdag voor 15.00 uur uw bestelling plaatst, verzenden wij deze dezelfde dag nog. Bestel je na 15.00 uur of in het weekend, dan verzenden wij jouw bestelling de volgende werkdag. Normaal gesproken ontvang je je bestelling de dag nadat deze is verzonden! Soms kunnen er vertragingen optreden bij de vervoerder.

Je ontvangt een verzendbevestiging met een Track & Trace-code. Mocht de bezorgtijd voor je niet uitkomen, dan kun je (indien mogelijk) de bezorgtijd wijzigen met behulp van de Track & Trace code.

Retourneren of ruilen

1

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

In het pakket zit een retourlabel waarmee je je bestelling binnen 14 dagen kunt retourneren. Je kunt de schoenen passen om te controleren of ze passen en aan je verwachtingen voldoen, net zoals je dat in een winkel zou doen. Doe dit alsjeblieft binnenshuis en op een vlakke ondergrond. Je mag het artikel niet volledig gebruiken en later retourneren. Retourneer het artikel in de originele verpakking en in ongebruikte staat.

2

Kan ik een artikel ruilen?

Direct ruilen van een artikel is helaas niet mogelijk. Om het gewenste artikel te ontvangen, kun je een nieuwe bestelling plaatsen en het andere artikel kosteloos aan ons retourneren.

3

Ik heb een verkeerd of defect artikel ontvangen, wat nu?

Het spijt ons te horen dat je een verkeerd of defect artikel hebt ontvangen. Je kunt je bestelling binnen 14 dagen gratis retourneren via het meegeleverde label. Om het gewenste artikel te ontvangen, kun je een nieuwe bestelling plaatsen.

4

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van artikelen?

Indien je via onze website hebt besteld, kun je artikelen kosteloos retourneren.

5

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Na ontvangst van je retourzending storten wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug via dezelfde methode waarmee je betaald hebt. Je ziet de betaling onder de naam Magento Buckaroo.


Tip:
Bewaar altijd de Track & Trace code totdat het bedrag is teruggestort. Wil je het pakket volgen? Dit kan je doen via de website van DHL met als postcode: 4207HE.

Defecten

1

Mijn schoenen zijn kapot, wat moet ik doen?

Het spijt ons dat te horen! Geef ons gedetailleerde informatie over het defect en hoe het is ontstaan. Daarnaast ontvangen wij graag een close-upfoto van het defect en een foto van een afstand waarop de gehele schoen te zien is. Dit helpt ons te bepalen of het binnen de garantie valt.


Neem contact met ons op via het supportformulier via deze link: https://www.travelinoutdoor.nl/contact-us .

Contact

1

Hoe kan ik contact met u opnemen?

Staat je vraag er niet bij, neem dan gerust contact met ons op via het supportformulier op deze link: https://www.travelinoutdoor.nl/contact-us . Ons ondersteuningsteam streeft ernaar om binnen één werkdag te reageren.